Klientas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų. Tinkamos kokybės prekės per 14 dienų gali būti grąžinamos, jei šios prekės nebuvo naudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir Klientas turi išsaugojęs pirkimo dokumentą.
Tik www.novacos.lt sutikus gali būti grąžinamos kokybiškos į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Mažmenines prekybos taisykles įtrauktos prekės (pvz.: parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai gaminiai, kosmetikos ir higienos prekės, kurių pakuotės buvo pažeistos ir pan.).
Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Kliento nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.
Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Klientas turi pateikti www.novacos.lt aiškų rašytinį pranešimą apie sutarties nutraukimą el. laišku, kuris siunčiamas adresu info@novacos.lt;
www.novacos.lt gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Kliento įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks pirmiau.
Klientas gali grąžinti prekes savo sąskaita naudodamas pasiuntinių tarnybos paslaugas.
Klientas prisiima atsakomybę už prekės nuvertėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekė buvo naudojama kitaip, nei ją galima naudoti siekiant išsaugoti jos pobūdį, savybes ir funkcionalumą.
Skundai
Parduotuvėje parduodamos naujos, defektų neturinčios prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų, už juos atsako www.novacos.lt
www.novacos.lt išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie dėl skundo priimtus sprendimus.
Jei padaroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Klientui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo elektroninei parduotuvei išlaidos.
Jei padaroma išvada, kad skundas yra nepagrįstas, prekės bus grąžintos Klientui kartu su pranešimu, paaiškinančiu, kodėl skundas laikomas nepagrįstu.